Про мене


Редька Валентина Григорівна

(вчителька початкових класів)   

Місце роботи: Староосотська філія КЗ "Олександрівський ліцей № 1"                 
                                   

Освіта: вища,закінчила Кіровоградський державний педагогічний інститут імені                            О. С Пушкіна в 1988 році.

Спеціальність: Педагогіка і методика початкового навчання.

Кваліфікація: вчитель початкових класів.

Стаж роботи: 38 роки.

Працюю на класі 27 роки

Останні курси січень 2021 рік.


Моє кредо: "Пізнавати, діяти, спілкуватися, будувати роботу на позитивних емоціях"




Проблема над якою працюю:
«Формування  ключових компетентностей здобувачів освіти засобами інтерактивного навчання 
»

Життя висунуло новий суспільний запит на розвиток творчої особистості здобувача освіти. Наскільки  наші діти будуть адаптованими до соціального середовища, здатними оперативно приймати правильне рішення в нестандартних ситуаціях, вмітимуть  контролювати і аналізувати свою  власну діяльність, залежить насамперед від школи. Тому вчителю необхідноне тільки дати учням певний обсяг знань і вмінь, але й сформувати людину, здатну приймати рішення, мати свою позицію, брати на себе відповідальність, творчо мислити, вміти займатися самоосвітою, критично оцінювати інформацію, співпрацювати в колективі, вміти братися за справу, вміти домовлятися. адаптуватися до умов життя, здатну до мобільності, швидкої зміни соціальних ролей, тобто бути людиною компетентною, людиною, яка ставить мету і досягає успіху.,тобто ,людиною Нової української школи . 

В своїй роботі звертаю увагу не лише на сьогоднішній день, але й на те, як змоделювати завтрашній.  Створюю умови для розвитку кожної дитини, здатної самостійно розв'язувати будь-які життєві проблеми.

  Працюючи над проблемою «Формування ключових  компетентностей  здобувачів овіти засобами інтерактивного навчання »застосовую такі методи і прийоми які допоможуть учням навчатися з інтересом,досліджувати,доводити свою думку  .Так  на кожному уроці  літературного читання даю можливість учням самостійно відстояти свою думку.В таких вправах, як:  читання „деформованих” текстів, . «Диктор  телебачення», «Обличчя до обличчя», «Складіть слово»,  «Розмова по телефону » , «Скажи одним словом», «Складання слів» « Читання з передбаченням .« Мікрофон».Адже  гра робить працю привабливішою і цікавішою.

Спонукають учнів до активного мислення різноманітні цікаві вправи, ребуси, кросворди, загадки. Головним об’єктом моєї уваги є творча особистість учня. Тому я в своїй роботі  увагу приділяю розвитку творчих здібностей здобувачів освіти . На кожному уроці я здійснюю диференційований та індивідуальний підхід до учнів. Для цього використовую різнорівневі завдання з предметів.

   На уроках української мови,  використовую багато цікавих прийомів. Наприклад:

  Діти доводять свою точку зору на різні теми,«Сніг – це добре чи погано?»,«Комп’ютер – друг чи ворог?», «Чи можливо припинити війни на планеті?».

    Прийом «Перевтілення», де учням пропонується перевтілитись у якийсь живий або неживий предмет, щоб спонукати до словесної творчості.

Наприклад, на уроці літературного читання після  вивчення, обговорення, аналізу віршів про зиму   учням запропонувала одягти корону Сніжинки і описати себе, розповісти про свою подорож, про свої почуття.

Прийом «Покажи пантамімою», коли пропоную учням показати пантомімою якесь поняття, зобразити літературного героя, або, навіть уривок з твору.

Прийом «Фантастичні гіпотези», який потребує активного залучення творчої уяви школярів. Вчитель готує по 10 карток з іменниками(праска,світлофор, стіл….) і дієсловами (співати, малювати, говорити …..).Учні вибирають по одній картці з кожної групи і починають створювати свої «фантастичні гіпотези». (Що було б, якби праска почала співати?)

           Все це сприяє формуванню та розкриттю творчих та комунікативних здібностей: уміння слухати, висловлювати свою думку, переконувати, підвищувати рівень мовленнєвої культури, з зацікаленістю виконувати соціальні ролі.

     Велику роль в осмисленні матеріалу відіграє обмін думками, взаємне обговорення питань з товаришем, у процесі чого думка учня неодноразово перебудовується і видозмінюється, формується індивідуальне розуміння і засвоєння навчальних знань на значно вищому для обох учнів інтелектуальному рівні, здійснюється активний процес справжньої індивідуальної розумової діяльності.Це відбувається щоденно на уроках математики . Застосовуючи технологію щоденні 3. Математика з другом .Такі вправи : «Розв'яжи .допоможи»,Лото,Побудуй піраміду.Робота в парах.  Математика самостійно.Вправи:«З’єднай табличні добутки».Математика письмово.Вправа: «Математичний калейдоскоп». Таким чином у дітей розвивається почуття взаємодопомоги, відповідальність за результати навчання стає спільною справою, підвищується інтерес до предмета. У сильніших учнів формується самостійність мислення, почуття відповідальності за результати, прагнення допомогти товаришам відшукати найраціональніший розв’язок,робота в групах уміння керувати та контролювати. У слабших – утверджується почуття стабільності, віри в краще, заохочення.

   Таким чином формуються компетенції  особистісного  самовдосконалення , учня ,як особистості ,громадянина,фахівця в майбутньому.

На уроках  Я досліджую світ доцільними, на мою думку, є вправи, що передбачають цікавий для учнів процес виконання, наприклад: «Асоціації», «Незавершене оповідання», «Незвичайна ситуація», «Допоможи рослинці», «Дивна подорож до лісу».На уроках учні досліджують. Створюють презентації.

  На уроках образотворчого мистецтва  розробляємо дизайн свого імені, який знадобиться, щоб підписати свою творчу роботу. На уроках дизайн і технологій  , учні стають «перукарями», «дизайнерами поліграфії», «дизайнерами реклами», «дизайнерами одягу. Робимо різні поробки з паперу .Різні подарунки.

Важливим та актуальним напрямом моєї роботи є взаємодія із медіа-освітою як особливим видом освіти, врахуванням її ролі у формуванні інформаційної компетентності учнів. Саме медіа-освіта впливає на формування життєво важливих компетенцій.

Отже, чим частіше на уроках  буде панувати атмосфера співпраці між учителем і учнем, тим більше можливостей матимуть здобувачі освіти для мислення, творчості, фантазії не тільки на уроках, а й в позаурочний час.

Це сприятиме формуванню мислячої, активної  успішної особистості.


Немає коментарів:

Дописати коментар